selesama,batok,sakit tekak,demam.

hari ni jer aku dpt 4 packs sekali gus,selesama,batok,sakit tekak dan demam...penyakit2 ni yang mmbosan kan aku.sbb apa?.smua keje2 x leh dibuat.so hari ni aku dtg opis,just mengadap tenet jer la.kikikikikiki..pelik kan keje opis x leh buat main tenet leh lak.lantak la..pd mula aku dpt penyakit tekak,tapi still ok lg leh la aku buat x tahu,leh main boling,minum ais,makan sedap2.datang jer 3 penyakit lg adehh..apa2 pun x leh,makan pun x lalu,badan x selesa,ehh mcm org bcinta lak kan.leps telan penadol rasa nak cari katil jer.kat opis ni mana de ktil nak landing,kang x pasal2 kena beri 10 sbb dgn boss lak.kenpa hrus beli katil letak kat opis ni.kalau 2-3 sbb tu aku rasa kau leh beri.kalau dh 10 tu...alasan x leh pakai la kan .tp disebab kan ada akak opis ni yg prehatin ngok aku lembek jer dia bagi aku rest 2 jam dpt la aku tido kat bilik stor yg pnuh dgn kertas.dpt la aku berbantal kan dgn kertas.teriima masih kak,sbgai balasn nye dia mintak aku tolong logout kan dia balik kang.baru aku tahu dia de sbb nak tolong aku,ada udang disebalik batu rupanye...lantak laa janji aku dpt tido.lepas bgun atas meja aku pnuh dgn surat2 yg perlu aku taip,dan bukak.hampehhh punye mmber x nak tolong.nampak nyer lepas ni aku kena ambil mc la 2-3 hari.kalau still mcm ni juga,nmpk nyer aku leh mati.....boss saya nak cuti lepas rye saya balik ekkk..selamat hari raye haji boss..

No comments: