calebration new year 2009

sebenar nyer calebration ni x di rancang,lbih kurang pul 5 ptg,akuterima mesej dari KA dan bdk davom.ajak lepak di dataran.tp sblum tu aku ajak abi ngok wayang kat ym mcm2 alasan dia beri.tapi last2 dia ikut juga hahahha....mula2 plan pul 9 mlm,abi dan zam ambil aku kat rumah.tapi di anjak kan waktu 10 mlm .jam 10 lebih zam dan abi sampai.kami terus ke stesen bangsar sbb disitu bdk2 davom tunggu bekem,ling,elly dan 3 org sepupu bkem.so kami konvoi 2 kete.sampai di dataran sudah de davom yg menunggu.KA,nurt,wahida,anak KA anis bf dan kawan dia.



ramai kan org kat dataran

kami di dataran x lama,sbb mereka nak beli spray buih di klcc..so sesetengah dari kami menaiki LRT putra.sampai di jalan p.ramlee kami bkumpul di depan night club ALOHA.de org kata disitu memang setiap tahun akan merayakan dgn spray spray ni. sebelum menunggu detik 12 t/malam.bdk2 davom dh standby beli beberapa spray..untung mat2 bagla tu jual spray.

detik 12 malam...






happy new year 2009
gasah kau org main buih...

muka masing2 dh dahaga.

lbh kurang pul 2 pagi,kami ke arah tujuan masing2.w/pun penat tapi kami puas dgn sambutan new year tahun ni.iyerla kan sblum ni de masalah sikit.tapi smua dh selesai...alhamdullilah..aku,zam,elly,ebi pada mula nyer cuma nak karaoke je kat ampang park.tapi pusat karaoke tu tutup jam 2.30 pg.so kami tukar plan ke genting saje.kami sampai di genting lebih kurang jam 3 pg. buat panas jer..
atas gunung genting jam gila...
aku kesejukkan
sarapan pagi di mc donald.genting

jam 7 pagi.sblum pulang
aku sampai di rumah lbih krang jam 8 pg.penat gila seharian x tido.sampai rumah terus tbungkang aku bangun jam 3 ptg.tgh sedap tido aku terima mesej dari beckem,dia ajak aku kuar...nak tahu ke manaaa tungguuuu...k



























































































































































1 comment:

Abby ♥ said...

hahaha, nampak sgt kesejukan, huhu