cuti raya cina

terlebih dahulu aku nak ucpkan selamat taun baru cina kpd kawan2 aku yg menyambut raya cina,ampau mane??...nmpk nyer aku mengisi cutiku ni dgn jalan2 makan angin.trima kasih la kpd zam yg membawa aku jalan dgn kereta pinjam abby yg pulang ke kg nyer.dan pd kawan2 yg sama2 yg x balik kg tu sprt shidot,zam,nurt,fiz...trima kash la menemani aku,hilang sikit rindu aku kpd parent aku kat johor kikikiki iyer ker>?.2 hari brturut2 berjalan x ingt dnia.stat hari ahad,menemani abby gi rumah pengantin di temerloh pahang,dlm perjalan tu tserempak dgn 5-6 biji kete konvoi selamatkan gaza n boikot barangan u.s x tahu la kemana tuju mereka.rumah pengantin lepak lama la juga.rajin budak abby ni tolong2 angkat b arang hantaran pengantin,sampai kl terus hantar abby ke klsentral sbb abby nak ke LCCT flight balik kg.leps tu kami renjan la kete abby dgn sebaik mungkin dgn keizinan tuan punye kete.kami lepak karok kat KTV bukit bintang.ajak shidot karok,1st time dgr shidot karokk kikikikikikiki...sapa nak dgr shidi karok angkat tangan,so sila2 kan anda x akan rugi kekekek...sbb bukan senang nak dgr suara shidot.kalau masuk AF pasti juara punye lah..lepas tu kami terus ke favillion ngok wayang cerita underworld(best movie 2)...lepak minum kat BB plaza bukit bintang.sambil dgr band.terus blik rumah pul 2pg.
sambung lak hari isnin,kami guna kan kete abby dgn sbaik mungkin kikikiki soory abby kalau kete kau tjadi apa2 jangan salah kan kami. zam cadangkan ngok gerhana matahari di planeterium,sampai2 lebih kurang jam 4 ptg.ngok dh ramai org kat situ.di dlm perjalanan dlm kete tu aku dh nampak dh matahari tu ditutupi oleh bumi sedikit dgn mata kasar aku(blank sekejap mata).aku dpt melihat secara live bila matahari tu berbentuk separa jam 4.50ptg (siap de time lg).memang cantikkk lihat dgn mata kasar,time tu memang mendung.so kita leh nampak dgn jelas. berbaloiii..pe kata kita pakat ramai2 nnti ngok gerhana bulan pulak pada 9feb 09 di planeterium..kau org x akan menyesal nyer pasti berbaloi.lbh kurang pul 7 ptg,kami pergi mengambil shidot.sblum pergi ke planeterium kami dh pakat nak ambil dia di rumah(kang nagis pulak).lepas ambil shidot kami ambil nut lak.,dia baru sampai dri kg.so kami berpeleseren di bukit bintang. nak online.sbb masing2 dh bawa laptop sendiri.kami online di kfc shj.lepas online lbihkurang x sampai sejam kami perleseran di belakang BBplaza.lepak sambil dgr lagu2.nurt dan shidot order makanan arab,satu pinggan leh makan 2 org banyak nasik dia.aku just order air watermelon dgn roti jer.sbb dh makan ayam KFC td.lama juga la lepak sana.sampai jam 2 pagi dri pul 11 mlm.lepas tu kami pergi danau kota aku mesej fiz,diapun dtng dgn member dia .saje nak jalan2.aku biasa la ngok jc2 chelsea.lawa sungguh aku berkenan bju chelsea yg full hitam.kalau ako de duit time tu dh lama aku sambar.shidot beli tali pinggang,nurt beli skaf,lepak minum kejap di restoran fatimah..kami pulang ke bergerak jam 4pagi .hantar shidot dan nurt aku sampai rumah dekat 5 pagi.hari selasa x gi mana2 just rehat jer.rabu nak keje...so dibawah aku tepek la beberapa gmbar dari hari sabtu sampi la isnin...so secara am nyer cuti aku x la seboring yg aku sangka kan.thanx smua sayang smua muaahhh !!





25january 09.

bergerak ke temerloh pahang...


selamat kan gaza dan boikot barangan US.
rumah pengntin temerloh
di rumah pengantin(sepadan je mereka).sama2 kita doakan


babai abby....abby balik kg.

shidot dan zam karok...





* x dpt aku ambil gambar beteri camera hbs lak!!!
26 january 09
depan planettrium
ramai nyer org
gerhana dlm mata kasar...mendung jer.


OTW gerhana dlm screen

teropong..aku rasa ngok anak bulan pun mcm ni kot.

lepak minum kat BB plaza bukit bintang sambil dgr band.
ni jer yg sempat aku ambil.gmbr.





No comments: