sunway lagoon@holiday JPPHB/PTM,U.M

pgi hari sabtu hari tu ujan lebat gila,so aku mengambil keputusan yg pasti,mutu dan keunggulan untuk redah jer...tapi bukan naik moto naik teksi...biasa la kan dh la hujan renyai, jalan lak licin.so aku x nak buah pisang berbuah dua kali aku still dgn keputusan aku. gmbr sikit jer yg smpt aku petik sbb aku sibuk main air,lepas ni x tahu lagi dpt datang lagi ke x kan.mahal gila masuk.




di pagi area rumah aku still hujan... (kau org nampak x air hujan tu)
wild wild west world of adventure waters of africa games packed lunch
theme park entrance tiket :
SUNWAY LAGOON THEME PARK.

bayaran dewasa /bujang : RM75 (setiap sorang)

kanak kanak (maksimum hingga 12 thn) : RM67 (setiap seorang)





depan sunway lagoon


cari aku gmbr di atas.bohjan opis

HARI KELUARGA NADI JPPHB/PTM UNIVERSITI MALAYA.

TARIKH : 3 JAN UARY 2009

masa: 9PAGI HINGGA 6 PTG

ATUR CARA PROGRAM..

9-9.45 : PENDAFTARAN & EDARAN WRIST BAND.

10-12 T/HARI : GAMES

1 GORILLA WALK

2 TARIK TALI DALAM AIR

3 PENYU MENETAS

12-1PTG : MAKAN TIME

PENYAMPAIAN HADIAH

LUCK DRAW (sememang nyer aku x penah dpt)

1-6 ptg : SENDIRI BUAT PASAL.

boleh dikata kan seharian aku di dalam theme park hujan jer memanjang. w/pun sejuk dgn hujan AKU Still leh main smua games dlm theme park tu rasa rugi ooooo mahal tu.aku harap tahun depan nadi universiti malaya ni. buat kat bukit merah resort lak..aku x penah gi lagi kay sane.huhuhuh mengharap ni.aku balik lebih kurang pul 5 ptg. ok caux

No comments: