mesyuarat aktivti riadah sambil beramal utk tabung NSTP gaza

aku nak cerita sdikit tentang hari jumaat 6 feb 09,da VOM mengada kan satu meeting bukan sje semua ajk da vom,tapi juga yang hdir dari wakil2 fan club.alhamdullilah meeting tu berjalan dgn aman dan saksama,smua yg dibincang kan.dpt dipersetujui oleh smua fan fan yg hadir.fan fan club yg hadir seperti stacy frienz fc,saida fc,da VOM,yang lain lupa lak.pe2 tq 4 smua yg hdir....tujuan meeting ni tok membincangkan pasal piknik sambil riadah sambil itu juga mengeratkan tali persaudaraan,dan persahabatan,sambil menderma utk tabung NSTP gaza.meeting tu berakhir jam 11 lebih.tapi malam tu davom x blik,sebalik nyer sambung meeting di mc donald ampang jaya.sampai 5 pagi..kikikikikikiki..ptg nyer aku g server pangsun dgn bdk2 davom,mandi sekali seronok nyerr,nnti aku cerita bila aku dpt gmbr2 menarik utk kawan kawan aku kat sini.(sorry x de gmbr,insyallah nnt aku kutip gmbr tu dgn lan.aku tepek kemudian).
antara fan club fan club yng hadir
puas meeting berjaya....

No comments: