kawan baru

mcm mana aku leh tjebak kat MHC (myhappyclub).pun aku x tahu,mula nyer aku just ikut jer wan,bro cruzer,zam,zaki event bowling mhc tapi aku x main .di mana zam mendapat status Raja Longkang gelak besar aku x hbs lagi .mungkin sesapa yg kenal zam mesti ikut aku ketawa.hahaha sikit jer.nti nngis budak tu dgr.sbnr nyer bro cruzer yg mula2 memasuki MHC ni,dia yg suruh turun kan satu team yg dibawah nama mc voiceses.dari situ la mula nyer pengenalan kami dgn MHC.aku biasala sifat pemalu aku.so x la tegor2 sesapa selain kawan2 yg aku ade skr.lps 2-3 minggu lps tu.mula la stat lepak dgn mereka,makan2 sate kat awan besar,karaoke,jalan2 kat danau smpai 2-3 pgi.sbnr nye MHC ni byk aktiviti lasak,spt naik gunung2,Nik tangga batu cave,gi langkawi dll.tapi buat masa ni aku ikut yg ringan2 dulu (melepak).biasala dh lama x buat mcm tu.takut x larat lak badan ni.aku nak kenal kan serba sedikit kawan2 baru aku :

h20 - dia ni kawan perjuangan aku (chelsea),buat masa ni aku aku ngok bola dgn dia time chelsea samifinal 2,di mana chelsea menang.dh rancang final FA cup nnti nak ngok sama2.

abeyy - dia ni kaki muslimah tp pemalu dgn muslimah(awek )bila dia depan2 dgn muslimah.tapi bila belakang dsyat ni.smua muslimah dia nakk.dia ni kaki karaoke.

db - dia ni org kelante,sanggup datang kelante- kl.kawan rapat abeyy sama perangai dgn abeyy dia kalau sesuatu event x de muslimah dia kata event tu x berjaya.hahahahahhahaha....tpi bila de muslimah dia la yg lari.suka pakse org,de ke lepak makan sate hritu dia ugut smua kena minum 3 glas.cerit birit aku.tpi kpl okey..melawak lg

en.zul - dia kpl club,ssorang yg serius.tapi boleh di ajak borak,kalau borak dalam tag smua org x berani nak cakap bukan2.

ski - muslimah (awek) kpl okey,kaki dangdut,karaoke tapi bukan kaki botol.ceriaaaa dan penyeri kaum2 adam kat sini.bukan kaki pemalu,dia leh borak dgn sesapa sje.cunn gilaaa ramai la nak tekel dia.janda db(iye ke?).cakap je lepak kat mana mesti on je

baby - muslimah sorang ni suka menyakat orang,dia panggil aku tecik .kembang hidung aku kejap.aku lak panggil dia alien..sbb pe aku panggil alien.sbb dia kata dia belaan alien.hahahahaha.....dia comel,kecik,sama mcm ski.kaki karaoke,dangdut siap gelek lagi.tpegun la kaum2 adam ngok bila dia gelek inul hari tu.kadang2 dia ni bawa bodygad,kalau bawa bodygad sopan gitu.


*pd kawan ku DaVOM.aku x akan lupa kan kao org,kalau de apa2 event fan,atau pe2 la jangan lupa ajak aku sekali.aku leh bantu pe yg patut.kitapenah bgun sama,sedih sama2,hampir2 nak bgaduh.jngan sisih kan aku.kan de pepatah mengatakan berkasih biar satu,berkawan biar seribu.aku x kan lupa kan kao org,aku dh byk blajar erti persahabatan dgn kao org.kita bgembira sama2,menari sama2,menyanyi,naik genting,cameron,dll.aku memang seronok gila dgn kao org.iyer la kan byk memori selama 2 tahun brsama.x kan nak lupakan mcm tu jer.kadang2 aku tpikir adakah ni permulaan utk merenggang dgan kao org.?.HRP AKU SILAP!!


BLUE IS CHELSEA,RED NOT M.U


No comments: