kemenangan besar chelsea ke atas liverpool UEFA

chelsea 3-1 liverpool

nampak nyer kekalahan chelsea yg di tunggu oleh bro kruzer dan wan x menjerma, malah kemenangan besar pulak yg datang.sblum perlawan wan dh mesej aku,kata x pyh la ngok games.takut x leh terima pulak kekalahan dan mesej2 dari fenatik MU am nyer.lepas tu bila lvpol menjaringkan goll wan sekali lg mesej aku "goll"..huhuhuhu...bukan aku jer yg dpt mesj malah zam juga mendapat mesej dari bro cruzer.tapi sbgai fanatik chelsea x ambil kisah tu smua.dan bila ivanovic mjaring kan gol penyamaan sblum rehat aku pulak mesej wan.hahaahha terus diam x balas mesej aku..x tahu la sje membatu kan diri atau dh tido.aku x ambil hal tu cuma aku kesal sikit je,drogba dpt peluang 3-4 utk menjaringkan gol di sia2 kan.kalau x memang malu besar lvpol.yg paling aku tempe"hampa" dia cuma 1-2 dgn keeper pun x leh goll.time tu aku dh marah tpi x de la sampai nak mengamok mcm penyokong kelantan.aku suruh drogba kuar gantikan anelka mcm leh dgr avram grant depan tv kan,hahahahaha....
masuk 2st time,player chelsea main macam dh konfident jer leh menang.sampai la chelsea mendapat gol ke dua dari ivanovic ( love u lah).aku rasa sblum games dia dh asah kpl dia kot tu yg leh skor 2 biji dgn kpl lak tu.goll ke 2 tu la player chelsea terus menyerang dan menyerang...sampai la drogba dpt menjaring kan satu gol dari umpanan lampark.sblum 10 min terakhir game drogba di keluarkan dan diganti kan anelka.dan time tu aku aku terus mesej wan "goll lagi" dia masih lg membisu.dan lepas tu aku terima mesej dari bkem yg mengucapkan tahniah.ingt kan dia nak hambat aku hahahha.aku rasa kalau chelsea kalah,ramai yg mesej aku terutama budak2 M.U.kita tunggu rabu depan....happy..happy..happy...rasa mcm nak nyanyi lagu "blue is the game"jerrr jangan marah ek fenatik M.U

*sblum perlawanan,aku zam dan adik zam berpusing seluruh kl.mencari plag point utk on9 laptop.tmpt2 kami lawati mcD bangsar,mcD ampang park,mcD damansara,mcD uptown kelana jaya(tutup).last skli mcD bandar Utama.terima kasih kpd mcD2...


No comments: