diddy paintball tournament 2009

thamx UCM (united commenity msia)



gila kentang,seronok gila...w/pun sbnr nye aku taget kita leh gi naib juara.sbb bagi aku team2 lain smua baru nak jinak2 nak main.sbb pe aku taget naib juara kenapa x juara?.sbb bagi aku team angels leh juara sbb de 4 org memang dh star2.star ker?.hahahahaha...maksud aku dh lama main.dlm team aku cuma aku jer yg leh dikata kan de pengalaman la..bukan pandai main pun.kalau pndai main aku dh lama masuk paintball division 1 @2.



team davom ranger no.4


aku team dvom.diketuai oleh bro.loka,abang zahari,ling,wawa,ucu dan aku....1st game memang nmpk smua takut2.lgi2 ling pucat muka nmpk hahahha...tapi alhamdullilah,1st game kami menang.mana leh kalah 3 kali kena tembak,nasib baik pallet jer.kalau penuru btul aku rasa aku ni leh ditegori kan berani mati.aku smpat ambik bendera.tapi baru 2,3 langkah aku kena tembak.kalau tidak aku rasa aku leh masuk final dh sayang btul...







masuk g ame ke2.aku berlawan dgn team leh dikata kan terer juga.team angels.diketuai shah,wan,catfish,zio,muzlia sorang lagi x kenal.fuh..mmng pertandingan yg sengit.aku kena tembak di badan sbnyak 3 kali depan2 lak tu dgn catfish,dh macam filem lak tperanting hahahahaha....team kami kalah...






bila di beritahu result perebutan juara dan naib juara antara team didy vs candy.aku rasa kecewa gila.taget aku x sampai.kecwa x puas main pun de.bila KA,beritahu perebutan antara tempat 3 dan 4,antara davom dan angels lgi sekali.aku rasa adoii x de team lain ker?.memng hari tu aku rasa macam mereka de dendam kat aku yg dh lama simpan.mana x nyer aku jer jd mangsa kena attack.aku kena tembak kat kaki,sebanyak 2 kali.aklau x kami leeh menang,sbb bendera kemenangan btul2 kat depan abang zahari.cuma abang zahari takut2 nak ke depan.

x per la w/pun just no4.tu cuma permulaan.insyallah lepas raye nnti de lagi....
















1 comment:

United Community Malaysia said...

xpe yed. nanti kita balas dendam paintball raya da vom ok. :D

DA VOM akan bekerjasama dgn UCM nanti.