cabut undiii futsal

aku nak akhiri story acara aku bulan 11,pd khamis tu aku wan,ke ampang sport pLanet futsal untuk mencabut undi dlm pul 8.30mlm .dari rumah aku ujan bgitu lebat dan jem sepanjang dari jln pekeliling.aku yg pening kpl dari opis aku.dlm kete dh ting tong kpl aku.aku ingt kan aku dgn wan jer wakil dari davom yg datang,tapii issey,nurt,eliza pun de.wahhh selepas selesai jr cabut undi,aku dan wan gi kelana jaya lak,ambil zam plan nak min bowling di OU damansara.sepanjang jalan tu aku senyap jer x tahan pening gila.dgn jem,dgn hujan sepanjang mlm.dari aku tahan2 loya,tkeluar juga sisa sisa dri mulut aku.sory wan,zam.sempatla aku beritahu zam,yg aku x tahan nak muntah.lepss muntah baru lega sikit kpl aku.lepas main boeling,kami pergi di bangsar untuk makan nasi lemak femes,aku x lalu nak mkn sbb dh pening gila kpl aku.sampai dirumah aku telan 2biji penadol terus melelap ka mata.pagi tu aku ingt kan dh ok.peningg lg.aduhhh rasa nak ponteng je keje.caux.

No comments: