futsal...

pagi tu aku bgun jam 7pgi.bukan aku tjaga,wan yg kejut kan aku hampeh pnye wan.aku tido lmbt sbb aku pgi midvalley sorang2.layan movie cerita bolt 3D klau diikut kan aku nak ngok cerita antuu fighter tp dh janji dgn abby ngok sama2 dgn dia rabu nnti lambattt nye,dia kata kalau aku ngok dulu dia nak jdi hulk.hahha best gila cerita bolt w/pun harga rm17 tapi bebaloii la bg aku.x tahu la kau org ngok.sbb pe mahal>?.bisala cerita 3D.korang tntu tahu kn.w/pun aku x biasa pakai,terpaksa pakai klau x kelabu jer screen tu aku ngok.ehhni aku nak cerita futsal ke cerita bolt kartun ni.ok la masuk balik cerita asal aku,sampai sportplanet,pul 8 lebih ngok satu bdk davom pon x smpai lg.hampehhh...lebih kurang pul 9 baru la seko2 smpai.huhuuhuhu aku stay cool jer.wan la mcm hilang bini.kehulur kehilir kikikikiki...sbb kekurangan player davomangels 2,de yg salah info,de yg x leh datang last2 min.sampai bro cruzer kuda tua pun kena main..kekekeke sorry bro.melawakk jer.sepanjang games futsal tu besttt memang bestt..mana x nyer smua kacau aku,bro la stat dulu cocok aku,mereses aku dgn bro.tapi aku x terukla yg teruk bekem....smua org kacau dia.siap bjoget dangdut lg.hahahhha meriah2 rugi sapa yg x turun tu.sblum stat game,smua players joget poco poco.davom angels menurun kan 2 team,davom angels 1 dan davom angels 2.

keputusan nye

1 DaVOM Angels 3 - 3 Stacyfrenz
DaVOM Angels 3 - 2 ShawalFC
DaVOM Angels 3 - 0 Team Bereeh


DaVOM Angels 1 Juara Kumpulan A


Quater FinalsDaVOM Angels 3 - 4 Za8 FC

satu lagi team,aku x tahuu.aku just tumpukan di davom 1,

last aku nak ucapkan tahniah pada smua players....

lepas games futsal,kami plan ke sungai wang, mila de disana event aids.aku wan,zam,bkem,oja x sempat nak ngok mila sbb dh lambat.kami terus ke sammit untuk main boeling,sbb kami dh plan nak main boeling hari tu.yg turun aku,bkem,ling,nurt,wan,oja,zam.soory x dpt nak snap gmbr sbb lupa tlampau kuchuk sgt main bowling..lepas tu terus blik penat gilaaa caux.




tugu davom



result davom angels 1 (no1)




davom angels 2

cau...





No comments: