BIRHDAY PARTY SAIDA & ULANGTAHUN PERKAHWINAN SAIDA DAN SUAMI NYE!!!



padan kan aku dgn saida...


wazzup wazzup..
PADA tarikh 13/12 davom dijemput di hari ulangtahun kelahiran saida yg ke beraper entah,pada tahun ni saida fc mmbuat salebrit di hotel singahsana p.j(tempt um selalu buat krusus/induksi).pada mula nyer ramai bdk2 davom nak hadir,tapi last2 minit mereka byk hal lak yg x dpt dielak kan.so davom yg hadir cuma aku,vkem,wan,oja dan shidi jer..w/pun x ramai tapi kemeriah nyer mcm event davom lak rasa nyer.kami bjoget,bmain games dll.biasa la kan bila vkem de, ramai org mengusik dia.wahh skima punya ayat aku ni.oklaa...w/pun x ramai yg hadir pd selebrit tu,event mereka tetap meriah,sampai jer saida,suami dan anak dia,mula2 acara potong kek,lepas tu games,games yg kami main kotak bracun alamakk lupa lakkk main per lagi.tu la x makan krimis kan penyakit pelupa dh datang huhuhuhu..janji meriah la party tu.yg best nyer davom byk juga la dpt hadiah,hadiah hamper,supportive fan club,best dress,luck draw dan voicer Mc doner RM5 setiap sorang.memang lucky la davom pada hari tu.pd hari tu juga saida fan club mmbuat sedikit kejutan pada saida n suami nyer.(wahh mcm af pulak de kejutan).kejutan nyer 14 dec juga jatuh hari ulangtahun perkahwinan saida dan suami nyer.so fans dia mmbuat persandingan antara saida dan sumi siap silat lagi.siap bunga mangga,bunga telor(gula-gula).lebih kurang pul 5 ptg davom bgegas keluar,nak bkjer ke sunway piramid lak.de pe kat sane tungguuu.....sblum tu mari layan gmbar2 yg sempat aku tepek layannnn....

aku dgn org kuatt saida fc happy birthday saida..
game kotak racun.. davom dan saida fc menari diblkg saida menerima kejutan dari fans dia saida fc selamat u/thun pkhwinan saida dan suami nye
davom menerima tropy dari saida supportive fan club shidi menrima tropy best dress (boy) aku mendapat lucky draw aku bkem dan ejam bjoget,apabila pihak penganjur memain kan lgu mila(mbc) wazzup wazzup... gmbr kenangan saida fc dan davombkem disakat...



TQ saida fc kalau de event lg jangan lupa jemput kami lg k....





















































































No comments: