konsert pirates of the caribbean ERA

selepas event birhday saida td,davom bgegas ke sunway pulak,de pe kat situ...kalau davom kat situ mesti la de mila kan.i tell u hahahaha....lepas ambil zam, sedikit jem kami sampai di sunway pd pul 7.30 ptg.event tu stat pada pul 9 mlm.so masih awal lg kami jalan2 di sanway,nak shopingg x de duit so kami jalan dari satu kedai ke satu kedai ngok2 jer baju .bila dh penat aku dan zam isi perot di mc D jer.sedang aku menjamu selera abby pun sampai,dia kata dia naik bas datang sunway malas nak bw kete kata dia.lepas makan kami terus ke tapak event ngok dato siti tgh nyanyi.kat situ ramai punye la org,huhuhuhuh dh la tmpt sempit.aku x dpt nak snip gmbr sbb jauh sgt.lagi la bila mila nyanyi kecikkk jer aku ngok.x nampak hahaha..harap2 mila x baca la blog aku, mila dh ok dh x sdih2 lg.mila smpat tegor aku lg.mila dh seceria dulu.cuma aku x smpt nak snip jer gmbr dia.bodoh aku dh dekat2 x nk snip gmbr lak.pd hari tu cuma aku jer yg jumpa mila,bdk2 lain kemana entah hahahhaa....bukan nyer per..time tu aku teman kan kak Z ke kete mila.iyer la kan perempuan tkut jalan sorang2.so aku la meng offer kan diri.eh lupa lak mila nyanyi 3 buah lagu,mila bila cinta,gila dan ayat2 cinta.sedap sungguh dia nyanyi...aku rasa kalau dia bawa lagu tu time semifinal hari tu insyallah dia akan dpt.tapi mila dh x de rezeki kan nak buat mcm mane.ehh lupa lagi pd malam tu bdk davom yg hdir x ramai cuma aku,zam,wan,oja,abby,kroll n geng,family bro sheikh dari penang,bro J Dan kak Z,shidi,bayeng wakil dari jb,dll mungkin ade tapi aku x nampak kot.artis2 yg de dato siti,saida,adam,hujan,bunkface,saerah.dj ERA,adi dan nana.
tolongg....kpl aku kena pancung pirates
nmpak x mila comel kan dia kecik jer kikikiki!!!
bekem dgn bro shaikh family bro shaikh penang mai.. ramai nyer org..
bkem zam dan aunty Z(ibu mila).




No comments: