membaling dan karok...

hari jumaat sampai sabtu dgn aktiviti davom so ahad,aku buat hal sendiri aku dan wan buat plan nak g mmbaling lak.iyer la kan x sampai seminggu dah games bowling shawal fc.so tangan ni dh keras lama x mmbaling.so plan kami nak membaling petang.aku 2 hari lepak rumah wan,rumah dia dh macam hotel lak.lepak cuma malam jer siang kuar.kikikikikikikiki.family dia x dee so dia ajak aku teman kan dia 2 hari tu.2 malam lepak rumah dia aku tido lambat,bukan takut wan buat apa2 kat aku.cuma aku layan ps2 rumah wan.yg dia sedap tido.kalau leh aku nak jahanam kan ps2 dia.nnti aku juga x leh main pulak.x boleh x boleh...nnti aku suruh dia bawa ps2 g melaka lak.sok nyer aku lewat bgun,iyr la dh layan ps2 sampai subuh,dgr azan subuh baru nak ingt tido.lepas mandi2 aku sambung balik ps2.aku dgn wan kuar lbih kurang pul 4ptg.hantar aku blik sbb aku x bawa bola boling.lepas ambil bola,ambil oja dan zam terus g OU damansara.games aku teruk gila malu nak beritahu result..mcm mana ek nnti tourdement tu nnti.mesti team aku hancur punye.tp x per la aku pon bukan nak main btul2 just funny jer.kalau leh jangan la teruk sgt,malu davom nnti.mcm mana team aku ok deyh kau org de buat training x?.hrp2 de la ek....lepas main bowling aku karok sorang2. alaa karok jamban jer.saje nak lepas gian aku ketagih dh lama x karok.hbs juga la rm20.satu lagu seringgit,mlm tu aku menyanyi 20 lagu.kalah dato siti kikikikikikikiki....wan hntr oja balik,zam lak de keje kata nyer.so aku layan la karok.lbih kurang pul 11 tu zam ajak g minum2.tapi wan still x sampai2 lg so kami tunggu la wan kat luar,de la 15min tunggu dia.zam suruh ajak bro.cruzer de keje dia sikit kata dia.so kami lepak la dgn bro cruzer,wan dan zam kat area rumah bro.dari kami rumah bro sampai la lepak kdai mamak dia acik mengena kan aku...alang2 dh lepak tu kami still la sampai games chelsea .biasala kan aku dgn zam ni peminat chelsea finatik.wan dan bro peminat MU.last chelsea seri juga 1-1.lepas tu la aku kena btubi kawan2 aku mesej aku.padan dgn muka aku,aku kena kan mereka,mereka kena kan aku blik.kikikikikikiki.alasan aku bola tu bulat.lepas games tu kami balik ke rumah masing2adeh...mesti aku bgun lmbt sok g keje...malas nyerrrr....
selepas 15min kami menunggu...

lepak minum sambil ngok bola



No comments: