perkahwinan member serumah

kenderaan yg mmbawa aku ke rumah pengantin di kuala kangsar,perok

selamat pengantin baru,kawen juga kau ekk w/pun umor kau dh 32 tahun
dan pasangan nyer baru 25 taun... ni kan dinama kan jodoh
arah ke rumah pengantin
sebelum sampai di rumah pengantin jem gila selepas tol. rombongan mak cik kiah bila lak turn aku ek..sungai kuala ,tmpt yg paling femes di kuala kangsar.



sebelum balik ke kuala lumpur,singah kejap ke kedai kraftangan labu dan pasu bunga di perak pe nama tempat lupa lak....

labu bentok bola...kalau buat hadiah toudement futsal ok juga ni... lawa2 kan,aku syor kan kalau pergi ke perak,jangan lupa singah kedai labu dan pasu.pasti berbaloi belanje..

awek awek ni kata nyer belajar di kraftangan malaysia..lawa kan dia..bukan pasu yg dia ukur tu awek tu kikikikikikiki
.............................................................................................................................................................>>
so kepada mmber aku tu,selamat pengantin baru.dan pada mmber2 aku yg x kawen macam aku ni.bila lagi nak kawen...x kan omur 30 baru nak cari calon kot. :))

No comments: