sedih aku pedih...

sejak minggu lepas aku sunggu sedih pe yg blaku pada davom,hampir2 hendah hancur fan club yg sudah dibina 1 tahun lebih ni.banyak kenangan2 yg davom sudah bina kita gembira,menangis sama2.tu smua kenangan pahit dan manis kita bsama. aku,sejak minggu lepas streess,nak main toudement boling pun x de mood.byk pikir sgt.kalau selalu davom selalu mendapat tempat dlm havoc dlm mane2 tourdement sekarang tidak lagi.aku harap pkara ni x panjang,masih de lagi sinar utk davom.byk usaha dh usaha aku nak menghilang kan strees aku ni,aku pergi karok,ngok wayang sampai 2-3 kali dalam satu masa.tapi x leh juga hilang strees.baru2 ni aku diugut nak tumbuk aku lak.ahhh....pe ni,jangan pasal pkara ni sampai nak ugut pukul aku.kalau btul aku yg bakit kan pkara ni, dan mmbuat seseorang tu x suka aku sdia undur diri.jangan la sampai nak cedera kan org lak. hari tu sampai aku off hp aku,aku xnak sapa2 kacau aku,aku x nak dgr cerita pasal venda ni lagi buat 2-3 hari tu.maaf la sapa yg call aku ..aku x nak kusut kan lgi otak aku dgr pkara ni.buat pengertahuna smua aku still sayang kan davom,aku still sayang kan persahabatan kita smua bsama2.biar la aku x de awek,davom tetap dihati aku.aku nngis sorang2 bila aku dgr davom nak bubar.dan perbalahan 2-3 hari tu.hancur nyer perasan aku,seperti aku sudah kehilangan awek yag aku sayangi.bila aku buka balik video2 dan gambar2 kita dulu,menyanyi bsama2 bjoget sama,tiba2 keluar air mata kelakian aku hari tu.aku susah nak nngis ,tapi tiba2 hari tu air mata aku kuar bila aku kenang smula saat kita dulu.plsss..kalu btulkita berbalah kita leh selesai kan cara baik,jangan la sampai nak tumbuk menumbuk,tu bukan cara nye.lagi terok klau benda ni membabit kan org ke3(polis).bukan nama kita,tapi nama davom dan nama org kita smua sayang juga.setiap org akan buat salah,secara sengaja atau tidak.kita manusia x pnh buat pkara yg btul.mungkin hari tu perasan tidak tkawal,so secara tidak sengaja tkeluar kata2 yg sepatut nyer kita x patut kata.so maaf kan..aku still maaf kan pd org yg ugut aku tu,dan pada kawan2 aku yg kata2 x baik di belakang aku tu.sbb aku ni kaalau boleh x nak bmusuh pd sapa2.aku nak bkawan..bukan nak cari musuh.dan aku minta maaf juga,mungkin ni salah aku juga.davom,kita buka kembali laguu kita yg kita pnah nyanyii dulu di masa bbbuka pose dulu,dan di melaka,lagu "jangan pisah kan".ingt kembali lirik2 lagu tu.lirik2 nye memang kena mengena tentang kita (davom)..antara nyer:-

jangan pisah kan davom dan mila,
tuhan tolonglah ku cinta mila,
biar kan kami tetap bersama didalam suka dan duka.

plsss jangannn....aku sayang davom

1 comment:

eleza737 said...

mboq.. semua tu misscomm boq..
doa2kan semua selesai secepat mungkin..
maybe dari mate ko mcm tu..
dari mate org lain.. berbeza pulak..
sape x sayang davom ni..?
semua sayang.. so same2 kite usaha pulihkan keadaan k dan bukannye make things more complicated..