kepala babi diletak kan di surau API, UM

tekejut aku pagi tadi 16/1/09 jumaat ,bila aku sampai jer UM aku bertembung dgn kete polis,wartawan ,van van dari stesen stesen tv malaysia.sebenar nyer pekara ni memang asing bagi warga UM termasuk student.klau polis tu memang x kisah la aku ni wartawan.nak jer aku mencelah masuk,tapi polis dan keselamatan UM dh buat line kuning de la 2-3 polis tegak berdiri di tepi line kuning tu.aku cakap kat bro.polis de pe ni?.dia kata "ada aku kisah"hahahhahah tu ayat aku sendiri.rupa2 rupanyer Pelajar Universiti Malaya (UM)dijumpai kepala babi yang dibelah dua, ditemui diletakkan di atas bendera parti politik pembangkang, di dalam surau Akademi Pengajian Islam,kepala babi itu diletakkan di atas bendera parti PAS,Juga terdapat tulisan (PMI),PRO-M dan PAS pada bendera tersebut.Di telinga babi terdapat tulisan nombor 872. Kampus UM kini hangat dengan kempen pilihanraya kampus yang menyaksikan pertembungan calon-calon kumpulan pro-Aspirasi dan pro-Mahasiswa. Pilihanraya kampus UM dijadual 19 /1/09 isnin ni.aku ingt kan pekara ni x la mcm ni sekali dlm campus ni.sepatut nyer pelajar2 ni datang UM nak belajar.bukan nak perpolitik macam sekarang ni yg berlaku di negeri2 seluruh malaysia pd bulan mengundi dulu.aku ni memang x minat politik,sbb tu la bila aku ngok news kalau bab politik jer aku tukar channel.biar la sapa2 pun menang.lagi sekali aku nak cakap benda ni"ada aku kisah".nanti org kata aku ni pro.kerajaan lak.dh la aku periuk nasi harap kan duit kerajaan .bukan nyer apa kadang2 cakap x serupa bikin baik pembangkang dan kerajaan.dah la malas nak cerita panjang2 cuma aku terkejut jer,benda ni berlaku kat dalam kampus juga.kalau kawan2 yg membaca blog nak tahu lebih lanjut lagi sila layari :-





persatuan yang bertanding.


* PMI - Persatuan Mahasiswa/wi Islam.

* pro M - Pro Mahasiswa/wi







surau Akademi Pengajian Islam(API)UM





kepala babi di belahh 2,masih darah..

sapa yang laku kan"hanya TUHAN yg tahu"

permaidani lama sudah ditukar.



" bersatu"malam tu para pelajar membuat sembhyang hajat



PILIHLAH CALON YG TEPAT MEMBAWA KITA KE ARAH KECERMELANGAN PELAJAR UNIVERSITI MALAYA.



































No comments: