sabtu dan ahad membosan kan..

sabtu,
sebenar nyer pada mlm tu aku de meeting dgn bdk2 davom,tapi x dpt hdir kerana badan aku x sihat rasa panas jer.tapi kalau de org yg bawa dan sudi bawa aku yg hina ni.aku pergi.so mlm tu aku just lepak rumah bc novel yg dh lama aku beli di klcc dulu tp x baca.siap berbalut lagi buku tu.beli pun sbb x tahu dh nak beli apa.ptg tu lak aku layan hindustan...wahh x penah miss lagi ni.fberett aku ker???

ahad.
ptg tu plan aku nak g stadium putra bkit jalil,w/pun x de tiket JL tapi aku just nak menyebuk jer,tentu de event kat luar2 studium tu kan.kalau de rezeki jumpa mmber leh la uca2 dpt kan tiket free satu utk aku.aku dgr kat depan stadium putra tu de pertandingan karaoke,mana la tahu tgerak aku nak karok kikikikiki..kalau juara leh juga aku saport wit aku g jalan2 nnti.leh aku tubuh kan satu band,leh lawan meet uncle hussien,hahahha angan2 mak jenin la aku ni.tapi tu smua plan jer,x semeti nyer tcapai plan aku ni.sudah nyer mmber rumah aku ajak g kuala kangsar,mmber rumah aku kawen.so pul 3 petang tu aku btolak dari kl,lebih kurang pul 6 petang sampai kuala kangsar,sampai dh senje x kan nak terus g rumah kawen kan,so lepak dulu rumah mmber lan.pul 8.30 mlm baru g rumah kawen.borak2,bukak hadiah,menyebukk jer kMi ni,makan2.lepas juga ngok JL sikit.pul 10 mlm kami btolak dari kuala kangsar - kuala lumpur.sampai kl jam 1 pagi...huhuhuhu so pagi isnin ni keje sambil lewa jer..mengantok de,skit badan(mcm aku lak yg kawen).akhir skli,entah bila aku lak ek :)


SABTU DEPAN BALIK JOHOR MAAAA YAHOOOO DOT COM!!!!

tiket x beli lagi ni, malas nyer nak g pudu beli tiket,de x org kat sini yg sudi beli kan tiket bas blik johor?.

* wah pink colorr

No comments: